fredag den 9. november 2007

Min første blog!

I går var jeg til et arrangement i IDA, hvor Abelone Glahn bl.a. introducerede os til blogging. Det gav det sidste afgørende skub, og i dag er jeg så i gang! Hvad vil jeg så med bloggen? Vil jeg orke at holde den opdateret? Tja, det må tiden jo nok vise, men jeg forestiller mig, at den kan blive et sted for undren og ideer. En opsamlingsplads for dagligdagens guldkorn. Lige nu er jeg i hvertfald fuld af begejstring og har masser af ideer til kommende indlæg.

4 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Velkommen som blogger....husker selv i juli mdr. 2007, hvor jeg startede med at blogge...det er bare så sjovt...kan gå hen og blive tidskrævende....men velkommmen...

De venligste hilsener Anita fra Randers.

Jørgen Toldsted sagde ...

Tusind tak! Jeg kan godt mærke, at det kan blive tidskrævende ;-)

Lars Hedemann Nielsen sagde ...

Hej Jørgen,

Velkommen og tak for en god aften.

Jeg blev selv så inspireret at jeg har lavet en blog hvor jeg skyder nye ideer af. Den har jeg længe haft planer om at sende afsted. Nu blev det.

http://heluma-ideer.blogspot.com/

De venligste hilsener, Lars

Kurt Toldsted sagde ...

til lykke - gået gået